Základy aktivizace osob s Alzheimerovou chorobou a jinými typy demence:

„Kurz mi zodpověděl otázky (hodně praktických ukázek) (validace), jak se chovat ke klientovi.“

„Úžasná práce lektorky, zábavná forma, podpora dialogu mezi zúčastněnými, příklady z praxe.“

„Na tento kurz jsem se velice těšila a dal mi to, co jsem očekávala, pochopit myšlení klientů s ACH + jinými typy demence.“

„Paní lektorka na mě působí velmi profesionálně, vzdělaně. Vnímám, že opravdu ví, o čem mluví. Je super, že zná i praxi. Skvěle používá příběhy, aktivity pro nás. Působí na mě laskavě, mluví tzv. lidsky 😊.“

Aktivizace osob s Alzheimerovou chorobou a jinými typy demence:

„Kladně hodnotím příklady k jednotlivým metodám, naslouchání, vzorový materiál, poutavý výklad.“

„Účast v kurzu mi dala více názorů, více zkušeností, zábavu, bylo to poučné a chvílemi i vtipné.“

„Účast v kurzu mi dala motivaci k činnosti s klientem. Rozšířila mi obzory, naučila mě nějaké zajímavé techniky.“

Kognitivní trénink v rámci aktivizace osob s Alzheimerovou chorobou a jinými typy demence:

„Atmosféra byla výborná, tvořivost vlastních pracovních pomůcek hodnotím velice kladně.“

„Paní lektorka byla velmi pečlivě připravena, měla spoustu materiálů.“

„Výborná organizace, velice odborná znalost lektorky a osobní zkušenosti vložené do přednášky.“

Úvod do problematiky doprovázení a péče o umírající:

„Účast v kurzu mi dala sílu k doprovázení a odpovědi na otázky. Děkuji.“

„Jsem nadmíru spokojena. Lektorka celou dobu udržela pozornost. Jsem ráda za prostor pro sdílení skutečných prožitků a zkušeností.“

„Těším se na další kurzy. Velké plus pro mě osobně – žít svůj život, odpouštět a vypořádat vše dokud je čas a nenechat to na poslední chvíli.“

Doprovázení a péče o umírající:

„Účast na kurzu mi dala hodně, jak se klientovi věnovat a pomoci rodině při umírání v domácím prostředí.“

„Není nic záporného pouze kladného, protože výklad byl fantastický.“

„Jsem moc ráda, že jsem se zúčastnila tohoto kurzu, odnesla jsem si spoustu zkušeností a praxe do života.“

Základy fyzické manipulace a polohování osob s tělesným postižením:

„Už vím jak přesouvat, polohovat, zvedat klienty tak, aby to bylo pro mě a klienta bezpečné.“

„Práce lektorky velmi dobrá, vše dobře vysvětleno a ukázáno, organizace dobrá.“

„Účast v kurzu mi dala praktickou manipulaci imobilních pacientů/klientů. SUPER!“

Úvod do problematiky hranic ve vztahu pracovník v pomáhající profesi a klient:

„Dnešní kurz mi dal odstup, motivaci a sílu říkat NE, návod.“

„Super – byla jsem spokojená – děkuji; názor a zkušenost kolegů – super.“

„Výborná, vstřícná atmosféra, skvělé propojení teorie s praxí ze strany lektorky!“

Hranice ve vztahu pracovník v pomáhající profesi a klient:

„Otevřely se mi další pohledy na problematiku. Další možná řešení, která používají kolegové.“

„Využiji to, jak si nastavit hranice v profesním i soukromém životě a jak být více asertivní a lépe komunikovat.“

„Atmosféra velice příjemná, otevřená. Účastníci se nebáli mluvit.“

„Velmi se mi líbilo, že to bylo hodně praktické. Člověku to mnohem spíše utkví, než když se věci dozvídá pomocí suché teorie.“

Úvod do komunikace s lidmi s mentální retardací a poruchami autistického spektra:

„Mnoho dobrých příkladů z praxe, praktické návody a tipy pro získání informací, představení klíčových vhodných přístupů ke klientům.“

„Vzhledem k tomu, že jsem se s autistickým člověkem ještě nesetkala, byl kurz pro mě neskutečně obohacující.“

„Doporučila bych dalším asistentům. Zajímavé zkušenosti a zážitky z praxe. Pokud to člověk neslyší z druhé strany, tak si to neumí představit. Velice mě to nadchlo. A hodně poučné. Obdivuji lidi, co dovedou pracovat a věnovat se dětem autistům. Klobouk dolů, mám se hodně co učit.“

Úvod do komunikace s lidmi se smyslovým postižením:

„Prohloubila jsem si teoretické, ale také praktické poznatky. Ujistila jsem se, že s klientkou mluvím správně. Hodně mě to dnes obohatilo. Jsem opravdu ráda, že paní lektorka domluvila odpolední přednášku s nevidomou a hluchou paní.“

„Dojem ze vzdělávání je skvělý. Téma bylo zajímavě zpracované a přínosné. Oceňuji, že jsme měli možnost se setkat s hosty, které paní lektorka pozvala.“

„Výborné, paní lektorka fundovaně vše vysvětlila a bezvadný byl pohovor s lidmi s handicapem.“

Úvod do problematiky práce s lidmi – umění vedení rozhovoru:

„Vzdělávání formou zkušeností, příkladů, aktivizace.“

„Kurz mi dal vhled, jak zefektivnit momentální komunikaci s uživatelem.“

„Není co dodat, jsem velmi spokojena.“

Základy psychohygieny a problematiky syndromu vyhoření:

„Symbol vázy a rozvrstvení hladin (pohoda, nepohoda, vyčerpání, deprese) mi hezky znázornila princip, jak nevyhořet. Určitě využiji v profesi.“

„Lektor je vzdělaný (ne podle počtu titulů), ale proto, že rozumí problematice a umí ji hezky (polopaticky) vysvětlit.“

„Výborná přednáška doplněná životními postřehy a názornými příklady. Přednesena s upřímným zaujetím a maximálním osobním nasazením – věrohodná!“

Úvod do aplikace standardů kvality v rámci každodenní praxe:

„Dozvěděla jsem se spoustu nových věcí a zjistila, které můžu ještě pořádně vylepšit.“

„Velice příjemná atmosféra, paní lektorka je hodně milá a ví, o čem mluví. Navíc jde vidět, že tím žije. Celkově to vytváří skvělý dojem, udrželo mi pozornost.“

„Hrozně se mi líbí, že se 8 hodin jen nemluvilo, ale měli jsme šanci zhlédnout hodně zajímavá videa.“

„Školení bylo moc super, moc mě bavilo.“

Základy první pomoci zážitkem se zaměřením na terénní služby osobní asistence:

„Velmi zajímavý kurz s možností si vyzkoušet poskytnutí první pomoci v realitě.“

„Praktické dovednosti, které skvěle uplatním v běžném životě (pro mé známé, příbuzné, ale i neznámé lidi), zkrátka budu vědět, jak se mám zachovat při nehodách nebo v situacích, kdy nebude někomu dobře.“

„Velmi se mi líbily náhodné situace, které zasáhly do teoretické části. Bylo to velmi uvěřitelné, práce i organizace byla bezvadná.“

„Toto školení opravdu DOPORUČUJI s čistým svědomím všem! Neopakovatelná zkušenost.“

Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách :

„Velmi mě obohatila v návodech pro praktické zvládání asistence u různě nemocných a postižených klientů. Též jsem se konečně naučila správné návody pro 1. pomoc, a také odvahu ji poskytnout.“

„U každého lektora jsem objevila něco, co mi pomohlo lépe řešit různé situace při péči o klienty s různými typy postižení.“

„Mám větší přehled v dané oblasti, mohu klientovi lépe poradit, mám více praktických dovedností, které potřebuji k výkonu práce OA.“

„Vše perfektně připravené, včetně lektorů samotných 😊.“


Byli jste u nás na kurzu a chcete se s ostatními podělit o Váš zážitek? Použijte prosím následující formulář.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *